PasangIklanoketrik PasangIklanoketrik PasangIklanoketrik PasangIklanoketrik PasangIklanoketrik PasangIklanoketrik PasangIklanoketrik PasangIklanoketrik PasangIklanoketrik PasangIklanoketrik

Sabtu, 01 Desember 2012

Negeri Kedamaian

                                                 
Bahagialah aku, berada dalam mutiara hati
Hingga terlecut badai kehidupan
Bak ombak terhempas aku melesat

Rahasia lautan, Ku ungkap dengan gelegar
Bak awan lunglai dipantai
Aku tertidur...
Lama aku mendengkur
Semerbak mawar membuatku terjaga

Kembali ku kumpulkan repihan jiwaku yang tlah pecah
Ku cari jiwa dilautan
Ku temukan batu karang disana
Dibawah buih
Bagiku terhampar sebuah samudera
Dalam kelamnya hati
Sepanjang lorong sempit

Aku meraba...
dan inilah misbah itu
Yang bertatahkan cahaya
Duhai, sebuah negeri kedamaian

0 komentar:

Posting Komentar

Flag Counter
Auto Backlink Gratis Indonesia : AUTO BACKLINK